Новини

         

🇺🇦🇪🇺 ДРУГИЙ ДЕНЬ ВІЗИТУ 
LATVIA ACADEMIC CAMPUS HOUSE OF NATURE 

Продовжується навчальний візит у Латвію за проєктом ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-) war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні).

24 вересня 2024 р., у другий день візиту, робоча група від нашого університету (доц. Прокоф’єва О.О., доц. Остополець І.Ю., доц. Гончарова О.А.) відвідала University of Latvia Academic Campus House of Nature. Професор Baiba Martinsone поділилася досвідом підготовки аспірантів та докладно розповіла про власну наукову школу соціоемоційного навчання. Професор Baiba Martinsone ознайомила українську делегацію з психологічними методами підготовки майбутніх вчителів до промоції психічного здоров’я в школах, а також розкрила особливості такої роботи в процесі підвищення кваліфікації литовських педагогів.

У другій частині дня учасники проєкту відвідали “Child House“ при Дитячій Клінічній Університетській Лікарні, що надає психологічну допомогу дітям, які зазнали фізичного та сексуального насильства, проводить різні види експертизи, співпрацює з поліцією та соціальними службами Латвії.

Наступного дня робоча група відвідала University of Latvia, Faculty of Educational Science and Psychology, де мала нагоду спостерігати за одним із занять навчального курсу бакалаврського рівня «Тренінг комунікативних навичок», який проводили  тренери Anda GaitniecePutane і Alla Plaude. У програмі дня також була зустріч із Директором бакалаврської програми Anda Upmane, яка розповіла про дизайн академічної бакалаврської програми з психології, її структуру та методи викладання, ознайомила із особливостями оцінювання курсів «Тренінг комунікативних навичок» та «Базові навички консультування».

Проект ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-) war Ukrainian nation” (ВURN)  стане надійним підґрунтям для якісної підготовки майбутніх психологів, які в подальшому будуть плідно працювати з метою розбудови нашої держави.

 

 

🇺🇦🇪🇺 НАВЧАЛЬНИЙ ВІЗИТ У ЛАТВІЮ

23 вересня 2024 року розпочався навчальний візит у Латвію за проєктом ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні) У перший день візиту робоча група (доц. Прокоф’єва О.О., доц. Остополець І.Ю., доц. Гончарова О.А.) відвідали University of Latvia, де пані Laura Pirsko, Директор магістерської програми, описала «Підготовку психологів у Латвії: крок за кроком від студентів до професіоналів». Пані Laura детально зупинилася на особливостях організації практики, видах і формах навчальних завдань, особливостях підготовки кваліфікаційної роботи. У другій половині дня робоча група відвідала Кризовий центр «Skalbes» онлайн та оффлайн кризового консультування. Детально було обговорено роботу телефонів довіри та етичні особливості психологічної допомоги онлайн. Проект ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (postwar Ukrainian nation” – BURN  відкриває шлях до обміну знаннями та передовими практиками. Викладачі нашого університету отримали цінні знання, які безперечно стануть в нагоді при створенні нових освітніх компонентів.

 

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

 

🇺🇦🇪🇺 ПРОЄКТ ERASMUS+ BURN ПРОДОВЖУЄТЬСЯ!

📚✅Проєкт ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні), в якому бере участь наш університет, перебуває в активній фазі імплементації.

👩🏼‍💻💫Так, 29 травня 2024 року відбувся черговий вебінар “Psychological support and Mental Wellbeing. Psychological Support Center at FU Berlin” (Психологічна підтримка та психічне благополуччя. Центр психологічної підтримки при Берлінському університеті), який є частиною реалізації третього робочого пакету проєкту “Improvement of the Provided University Psychological Service” (Удосконалення роботи психологічної служби університету).

👩🏼‍🎓⭐️Спікер Brigitte Reysen-Kostudis (FU Berlin), представниця Центру психологічної підтримки при Берлінському університеті,

🔺ознайомила слухачів із організацією роботи Центру;

🔺розповіла як проводяться індивідуальні консультації;

🔺окреслила тематику найчастіших звернень клієнтів;

🔺показала як організована робота семінарів та груп.

✊🏻🚀Типові теми групової роботи включають тайм менеджмент студента, зняття стресу перед екзаменами, прокрастинації, командотворення.

🙋🏻‍♀️✏️Пані Brigitte Reysen-Kostudis також докладно розповіла про програму Центру “Mental Wellbeing” (Психічне благополуччя) та відповіла на запитання учасників вебінару.

🇺🇦🤝🏻Викладачі нашого університету отримали важливі знання, які безперечно стануть в нагоді на етапі реорганізації психологічної служби університету.

🇪🇺🇺🇦 УЧАСТЬ У ПРОЄКТІ BURN ПРОДОВЖУЄТЬСЯ!

‼️🎓Впевнено крокуємо шляхом імплементації міжнародного проєкта  ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні).

👩🏼‍💻📚Черговий вебінар “Course development experience sharing (MultiEd project)” (Обмін досвідом розробки курсів (проект MultiEd)) в рамках реалізації другого робочого пакету проєкту вібувся 27 травня 2024 року.

🙋🏻‍♀️⭐️Спікерка Ірина Задорожна, представник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Україна) ознайомила слухачів із особливостями розробки силабусів у рамках реалізації проєктів ERASMUS+.

✅🚀Учасники вебінару детально розглянули структуру силабусу, особливості формулювання програмних результатів навчання, методологією наповнення курсу, визначення цілей для кожної теми курсу (професійних і соціальних).

🏛️✏️Окрім того, члени робочої групи ознайомилися із порядком співвіднесення компетентностей, цілей навчання, методами навчання і методами оцінювання, методологією подання системи оцінювання і вимог до виконання різних видів занять. Пані Ірина Задорожна поділилася процедурою розробки курсу, форматом експертизи силабусов, порядком добору рекомендованої літератури.

🇺🇦✊🏻Такий цінний досвід безперечно стане в нагоді нашим викладачам на етапі розробки нових освітніх компонентів у рамках реалізації проекту ERASMUS+.

🇺🇦🇪🇺 ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД!

🎓📚Робоча група проєкту ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні) продовжує навчання, яке проводиться в рамках імплементації даного міжнародного проєкту.

👥💫Так, 23 травня 2024 року відбувся черговий вебінар “Psychological support center of the Department of Psychology – how we operate and achieve our goals at Univerity of Latvia” (Центр психологічної підтримки факультету психології – як ми працюємо і досягаємо наших цілей в Латвійському університеті), який є частиною реалізації третього робочого пакету проєкту “Improvement of the Provided University Psychological Service” (Удосконалення роботи психологічної служби університету).

👩🏼‍🏫✅Спікер Laura Pirsko, гарант магістерської програми, керівниця Центру психологічної підтримки на факультеті освітніх наук та психології Латвійського університету

✏️ознайомила слухачів із організацією роботи Центру;

✏️окреслила особливості стажування для студентів-психологів;

✏️ознайомила слухачів із базою для наукових досліджень та освітніми заходами Центру;

✏️розповіла про взаємодію Центру із суспільством заради запобігання можливих проблем та вирішення вже існуючих;

✏️звернула увагу на організацію профорієнтаційних семінарів для громади.

🎓🇱🇻Пані Laura Pirsko також докладно розповіла про організацію практик студентів магістратури на базі Центру.

🇺🇦‼️Викладачі нашого університету отримали важливі знання, які безперечно стануть в нагоді на етапі оновлення психологічної служби університету та організації практики здобувачів на базі Психологічного центру.

🇺🇦🇪🇪 МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ!

🎓💫Продовжується активна співпраця нашого університету з партнерами в рамках імплементації міжнародного проєкта  ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні).

✅🧑🏻‍💻22 травня 2024 року робоча група проєкту відвідала черговий вебінар “Moodle support for online learning (on an example of a humanitarian course)” (Moodle-підтримка онлайн навчання а прикладі исципліни гуманітарного блоку), який відбувся в рамках реалізації другого робочого пакету проєкту.

👩🏼‍💼📚Спікерка Бурдакова Ольга, доцент Нарвського коледжу Тартуського університету (Естонія) ознайомила слухачів із структурою курсу в навчальному середовищі Moodle, обов’язковими та факультативними елементами курсу, прикладами оформлення обкладинки курсу, порядком представлення цілей і результатів навчання у курсі, постійними рубриками в структурі курсу.

⭐️🙋🏼‍♀️Слухачі вебінару отримали детальну інформацію щодо умов допуску студента до іспиту або заліку, форм та змісту поточного та підсумкового контролю результатів навчання. Окрім того, спікерка представила власний досвід планування вправ в навчальному середовищі Moodle, пояснила наявні критерії аналізу курсу, продемонструвала питання до зворотнього зв’язку зі студентами після опанування курсу.

‼️🇺🇦Такий цінний досвід безперечно стане в нагоді нашим викладачам на етапі розробки нових освітніх компонентів з використанням платформи Moodle.

МДПУ НЕ ЗУПИНЯЄТЬСЯ НІ НА МИТЬ!

📚✅Проєктна робота у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького не зупиняється ні на мить.

‼️✊🏻Наразі в активній фазі імплементація проєкту ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN («Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні»).

🧑🏻💻⭐️20 травня 2024 року робоча група проєкту відвідала черговий вебінар “Counselling Center: Working with groups (prevention and intervention, peer-support)” («Консультаційний центр: робота з групами (профілактика та втручання, підтримка рівний рівному»), який проводили Tõnu Jürjen та Sharipha Rzayeva, співробітники Консультаційного центру Тартуського університету (Естонія).

🇪🇪💫Основну увагу слухачів вебінару, який є частиною реалізації третього робочого пакету проєкту «Удосконалення роботи психологічної служби університету», було зосереджено на моделі психологічного супроводу в Естонії та особливостях роботи Консультаційного центру.

🎓📝Спікери детально розповіли про послуги психологічної підтримки, які надаються у Консультаційному центрі, ознайомили українських партнерів з психоосвітніми майстернями, програмами навчання однолітків «Коло розмови» та групами підтримки та групами з психічного благополуччя.

✅🚀Окрім того, спікери окреслили основні підходи до групової роботи.

Вебінар пройшов в інтерактивному форматі, оскільки викладачі українських університетів-партнерів не тільки отримали корисну інформацію, але й мали змогу відповідати на питання спікерів в чаті, пітримували діалог, ділилися власним досвідом роботи психологічної служби університету.

Європейський досвід для української освіти

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького продовжує співпрацю з європейськими колегами, опановуючи нові підходи до розробки освітніх курсів, які наразі існують в Європейських університетах.

14 травня 2024 року робоча група проєкту ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні) відвідала черговий вебінар “Course evaluations strategies at International Psychoanalytic University Berlin” (Стратегії оцінювання курсів в Університеті психоаналітики м. Берлін, Німеччина), який відбувся в рамках реалізації другого робочого пакету проєкту. Спікери Wiebke Stelling і Christine Moellers, представники International Psychoanalytic University Berlin (Університет психоаналітики м.Берлін, Німеччина) ознайомили слухачів з методикою оцінки якості навчання і викладання, відповідними концепціями й інструментами, які використовує International Psychoanalytic University Berlin, серед яких особливу зацікавленість викликає проектування і анкетування. Цікаво урізноманітніла захід дискусія у міні-групах, яка стосувалася 2 питань: як студенти можуть оцінити якість освітньої програми, як викладачі можуть оцінити якість освітньої програми.  Дякуємо колегам із Німеччини за змістовий і насичений подіями вебінар.

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

Не зупиняємося на шляху євроінтеграції!

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького не зупиняється на шляху євроінтеграції та приймає активну участь у заходах, які проводяться в рамках імплементації проєкту ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні).

13 травня 2024 року робоча група проєкту відвідала вебінар «Counselling Center: What do we do, and how do we work?» (University of Tartu, Estonia) (Консультаційний центр: Що ми робимо і як ми працюємо? (Університет Тарту, Естонія), який є частиною реалізації третього робочого пакету проєкту «Improvement of the Provided University Psychological Service» (Удосконалення роботи психологічної служби університету).

Спікер Kristel Lään-Saarik, представниця University of Tartu (Університету Тарту) ознайомила слухачів із особливостями роботи консультаційного центру, тими послугами, які він надає, а саме:

  • індивідуальні консультації (в тому числі з питань профорієнтації, консультування студентів з особливими освітніми потребами),
  • семінари з питань формування навчальних навичок, психічного здоров’я, планування кар’єри,
  • групи підтримки для студентів з тривогою,
  • «коло розмови» (дискусійне коло підтримки студентів, для того, щоб вони могли поділитися своїми радощами і викликами, знайшли нових друзів),
  • кар’єрні івенти, допомога при працевлаштуванні і стажуванні.

Викладачі нашого університету отримали важливі знання, які безперечно стануть в нагоді на етапі оновлення психологічної служби університету.

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

Участь у міжнародному проєкті продовжується!

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького продовжує активно працювати у проєкті ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні), який орієнтовано на посилення психологічної служби університетів.

8 травня 2024 року робоча група проєкту відвідала вебінар “Career Centre: Sharing experience on providing support for students (University of Latvia)” (Профорієнтаційний Центр: обмін досвідом щодо надання підтримки студентам (Університет Латвії), який відбувся в рамках реалізації третього робочого пакету проєкту «Improvement of the Provided University Psychological Service» (Удосконалення роботи психологічної служби університету).

Спікер Dace Siliņa, представниця University of Latvia (Університету Латвії) ознайомила слухачів із особливостями роботи Відділу навчальних послуг Латвійського університету, який поєднує Відділ академічних послуг, Приймальну комісію, Відділ мобільності і Профорієнтаційний Центр. Переважно вебінар було присвячено особливостям організації роботи Профорієнтаційного Центру.

Профорієнтаційний Центр проводить в Університеті Латвії індивідуальні консультації (консультації з питань кар’єри, підготовки CV і мотиваційних листів, пошуку роботи), коучінг, психологічне консультування, семінари, гостьові лекції, ярмарок вакансій, реалізує програму наставництва «Освітлюй майбутнє», організовує «День емоційного здоров’я».

Такий цінний досвід безперечно стануть в нагоді нашим викладачам на етапі оновлення психологічної служби університету.

 

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

Продовжуємо активну співпрацю з європейськими партнерами!

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького впевнено крокує шляхом євроінтеграції, опановуючи нові підходи до робробки силабусів, які наразі існують в Європейських університетах. Так, 7 травня 2024 року робоча група проєкту ERASMUS+ Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні) відвідала черговий вебінар “German experience in syllabus development” (Досвід Німеччини щодо розробки силабусів освітніх компонентів), який відбувся в рамках реалізації другого робочого пакету проєкту. Спікери Phil Langer та Lars Kuchinke, представники International Psychoanalytic University Berlin (Університет психоаналітики м.Берлін, Німеччина) ознайомили слухачів із особливостями розробки силабусів освітніх компонентів, детально розказали про структуру та формулювання очікуваних результатів навчання за Таксономією Блума. Такий цінний досвід та якісні освітні матеріали безперечно стануть в нагоді нашим викладачам на етапі розробки нових освітніх компонентів.

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

#ErasmusPlus #ErasmusUA #BURN_Project #psychology_centers_HEI #PostWarRestoration #PsychologicalResilience

Міжнародна співпраця триває!

29 квітня 2024 року Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, а саме робоча група (проф. Ковальова О.В., доц. Остополець І.Ю., доц. Гончарова О.А., доц. Прокоф’єва О.О., доц. Шевченко С.В., доц. Гузь Н.В., ст.викл. Мостова Т.О.), продовжує свою роботу у Міжнародному проєкті ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні). Представники робочої групи відвідали другий вебінар “Latvian experience in syllabus development” (Досвід Латвії щодо розробки силабусів освітніх компонентів), який відбувся в рамках реалізації другого робочого пакету проєкту.  Спікером виступила Anda Upmane, Faculty of Education Sciences and Psychology, University of Latvia. Слухачі вебінару отримали детальну інформацію щодо психологічної освіти в Латвії, програм з психології в Латвійському університеті, ознайомилися з особливостями розробки і структури освітньої програми, формулювання результатів навчання і картування навчальної програми.

Дякуємо колегам за обмін досвідом і якісні освітні матеріали!

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

Початок роботи у новому міжнародному проєкті Erasmus+

22 квітня 2024 року Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, а саме робоча група (викладачі кафедри психології) розпочав свою роботу у Міжнародному проєкті ERASMUS+ “Boosting university psychological resilience and wellbeing in (post-)war Ukrainian nation” – BURN (Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів у (після)воєнній Україні). Представники робочої групи відвідали перший вебінар “Estonian Experience in Syllabus Development” (Досвід Естонії щодо розробки силабусів освітніх компонентів), який вібдувся в рамках реалізації другого робочого пакету проєкту.  Спікером виступила Anu Leuska, психологиня Нарвського коледжу Тартуського Університету (Естонія). Слухачі вебінару отримали детальну інформацію щодо основних кроків розробки силабусів та створення сторінки освітнього компоненту на платформі Moodle. Сподіваємося, такий потужний початок участі нашого університету у Міжнародному проєкті ERASMUS+ стане запорукою його успішної реалізації у майбутньому.

University of Tartu

National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team

Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка

Криворізький державний педагогічний університет – офіційна сторінка

МДПУ імені Богдана Хмельницького Офіційна сторінка

Херсонський державний університет

Горлівський інститут іноземних мов

#ErasmusPlus #ErasmusUA #BURN_Project #psychology_centers_HEI #PostWarRestoration #PsychologicalResilience