Зустріч розробників курсів 8.12.25

8 грудня 2025 року відбувалася зустріч робочих груп українських університетів-партнерів Міжнародного проєкту ERASMUS+ “Developing Future Educators’ Digital Competence Through Introducing Robotics into Curriculum” (Грантова угода № 101179514 – EduRob). Перша зустріч членів була присвячена розробці курсу з робототехніки та стала ключовим етапом у плануванні подальшої роботи в межах проєкту. Під час зустрічі учасники представили команди своїх університетів та обговорили загальне бачення майбутнього курсу, його цілі та очікувані результати навчання. Особливу увагу було приділено визначенню структури курсу та його основних тематичних модулів; вибору платформи та освітніх технологій, які будуть використовуватися; узгодженню підходів до інтеграції робототехніки в освітні програми різних спеціальностей; розподілу відповідальності між університетами-партнерами; плануванню графіка роботи та подальших кроків з розробки навчальних матеріалів.

Під час дискусії учасники обмінялися досвідом, окреслили потреби кожного закладу та визначили, які ресурси та підтримка необхідні для якісного створення курсу. Також були розглянуті можливості використання матеріалів, отриманих під час вебінарів та майбутнього навчального візиту. Зустріч завершилася узгодженням спільного робочого плану, який стане основою для подальшої розробки курсу з робототехніки та його впровадження в освітні програми університетів-партнерів.

 

 

On December 8, 2025, a meeting of the project groups of the Ukrainian partner universities of the international ERASMUS+ project “Developing Future Educators’ Digital Competence Through Introducing Robotics into Curriculum” (Grant Agreement No. 101179514 – EduRob) took place. The first meeting was dedicated to the design of the course on robotics and became a key stage in planning the next steps within the project. During the meeting, participants introduced the teams of their universities and discussed the overall vision of the future course, its aims, and expected learning outcomes. Special attention was paid to defining the structure of the course and its main thematic modules; selecting educational technologies to be used; aligning approaches to integrating robotics into the curricula of various specialities; distributing responsibilities among partner universities; planning the work schedule and the next steps in developing the learning materials.

Throughout the discussion, participants exchanged experiences, outlined the needs of each institution, and identified the resources and support required to create a high-quality course. They also considered opportunities for using materials obtained during the webinars and the upcoming study visit.

The meeting concluded with an agreement on a joint work plan, which will serve as the foundation for the further development of the course on robotics and its integration into the educational programmes of the partner universities.