Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького разом з партнерами розширює проєктні горизонти та вектори співпраці на шляху інтеграції європейських цінностей в інклюзивний простір та забезпечення освітніх прав дітей з інтелектуальними порушеннями

Проєкт «Enhancing the Participation of and Ensuring the Right to Education for Children with Intellectual Disability: Developing Capacities and Opportunities (EPERE)» (сума гранту 1 999 563 SEK) в рамках Програми співпраці Шведського інституту з Україною спрямований на розвиток громадянського суспільства в Україні через підвищення участі та забезпечення освітніх прав дітей з інтелектуальними порушеннями. Залучаючи громадські об’єднання, освітні заклади та забезпечуючи гендерну рівність, проєкт відповідає шведській стратегії співпраці щодо відновлення та реформ в Україні (2023-2027). Проєкт зосереджується на відновленні освітнього сектора, зокрема на потребах вразливих груп населення, таких як діти та люди з інвалідністю. Проєктна ініціатива орієнтована на зниження ризику освітньої ізоляції та соціальної стигматизації, що є визнаною проблемою для дітей з інтелектуальними порушеннями, забезпечуючи їхнє право на освіту. Проєкт буде реалізовано 12.2024-12.2026 учасниками консорціуму: Криворізький державний педагогічний університет (Україна), Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні (Польща), Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Україна), Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна) під керівництвом головної організації-заявника – Університет Еребру (Швеція) та керівника проєкту Томаса Бароу.

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь