Enhancing the Participation of and Ensuring the Right to Education for Children with Intellectual Disability: Developing Capacities and Opportunities (EPERE)
Проєкт спрямований на покращення інтеграції дітей з інтелектуальними порушеннями та надання навчання для вчителів, інших фахівців та батьків.
Ситуація дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні є складною через пострадянські перетворення та російську агресію. Системи освітньої підтримки та соціальної допомоги проходять тривалий процес трансформації. Ця трансформація ще не завершена, і необхідні подальші дослідження для оцінки сучасного стану та майбутніх потреб. Зокрема, відчувається нестача персоналу, а його компетенції потребують подальшого розвитку.
В рамках проєкту будуть розроблені, впроваджені та оцінені навчальні модулі в трьох регіонах України. Вони будуть базуватися на досвіді зацікавлених сторін, і на основі цієї роботи будуть сформульовані рекомендації щодо інклюзії дітей з інтелектуальними порушеннями.
Інформація_по_шведському_проєкту_2